Karolina Nordholm

Alla inlägg under november 2010

Av Karolina - 27 november 2010 18:30

Jag måste verkligen plugga! Nog för att jag har gjort det, men nu vill jag inte mer! Inget verkar gå in i huvudet och fastna.. det bara glider ifrån mig. Meningslöst, ja så känns det. Jag vill inte göra en massa måsten. Just nu vill jag bara kasta anteckningarna om Farmakologi långt åt fan. Sen gå å dra ett täcke över huvudet.  

Jag är så less på allt som har med skolan att göra.. Fan.






Saknar min älskling som just nu är ute med renarna.







Bajs på allt annat.








Julskyltning imorgon i das Jokkmokk. Ska väl dit antar jag.

Sen.... måndag igen. Helgerna går på tok för fort. Blä.








  


Att vara där hade inte varit helt fel nu.

Av Karolina - 25 november 2010 17:25

Gode kallt ute idag. Som mest var det - 34 grader.



   




  


Typ en sån i julklapp? :)

Av Karolina - 23 november 2010 18:31

Nej, man ska aldrig säga aldrig. Jag som hade bestämt mig för att aldrig i mitt liv sätta mig och åka en meter i en lastbil ( lastbilsskräck ) Nu har jag åkt hela 5 jävla mil i ett sånt där vidunder. Förstår inte hur det gick ihop... Jag och lastbilar..

Läskigt och nervöst som fan. Koncentrationen låg på att komma ihåg att andas.

Jag som har tyckt att det varit obehagligt att möta såna där stora saker i en vanlig bil... Det var ännu värre att mötas lastbil mot lastbil.
Åh. Men för livet. Been there, done that, never gonna do it again.

Och nä, historien om varför jag åkte lastbil hem, de får ni klura på själva. Något ska lämnas åt fantasin.



I övrigt... nä. Bajs på allt.




Micke  

Av Karolina - 16 november 2010 19:39

Jag hade tänkt dra ett hyfsat långt inlägg. Men jag orkar inte. Orken & lusten till allt är som borta med vinden.

Just nu känns det som om allt är käpp rätt åt helvete..



Jag älskar dig Micke   







Av Karolina - 13 november 2010 19:53

Var i Gällivare, hittade inte det jag sökte. Allt var slut, men bättre lycka nästa gång. Men, jag kom hem med en ny parfym - inte helt fel. Luktar gott som fan ;)


  




Förövrigt så funderar jag på att ringa adressändring...

Av Karolina - 12 november 2010 19:59

Rubriktorka igen, då får det se ut sådär! :)


Jag var i skolan igår men kände mig väldigt hängig hela dagen. Masade mig mest dit för att jag hade min första körlektion med körskolan :) Det gick asbra att köra, är väldigt nöjd :)

Senare på kvällen var jag helt död, jag orkade ingenting och jag sov i soffan ett X antal timmar, så jag stannade hemma och tog det lugnt idag, gode skönt.


Imorgon blir det nog att följa mamma till Gällivare, är väldigt sugen på att slösa upp pengar på en massa behövliga och Obehövliga saker!


Haha, jag har fått för mig att jag vill ha en stor palett med en massa olika ögonskuggor för att kunna göra coola sminkningar! Fast... det lär ju krävas en hel del övning innan man får till det snyggt. Jag har hittat en asbra blogg, och hon som driver den jobbar som make up artist, och dra åt fan vilka snygga sminkningar hon gör!!!

   Jaaa, en sån där skulle jag vilja exprimentera med nu!!





Nä, over and out

Av Karolina - 10 november 2010 19:27

Äntligen! Inget är upp & ner längre, allt är precis som jag vill att det ska vara. Jag är lycklig!        

Check!             

 

 

 

                      

 

 

 

Puss och kram

 

Av Karolina - 8 november 2010 16:37

Var i Övik i helgen. Det var både kul och.. ja, tråkigt kan man kanske säga. Hälsade på min älskade farmor på lördagen. Jag vet inte vad jag ska säga, men det gör ont att vara nära henne men samtidigt gillar jag det. Det är inte samma gamla farmor mer. Hon finns där, men ändå inte..


På kvällen blev det Hockey. Modo - Linköping ;) modo vann, haha såklart! :)

Jag älskar att vara där när arenan är fullsatt och stämningen är på topp! Det är så obeskrivligt, inte alls som i Luleå ( enligt pappa ) Övik sätter alla rekord!



Nä, nu ska jag fortsätta vara förkyld... borde nog sätta igång projektet

" bli frisk "


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards