Karolina Nordholm

Alla inlägg under mars 2011

Av Karolina - 27 mars 2011 20:07

You tried to knock me down
You kicked me in my head
You got me on the ground
But I'm not finished yet


Put another candle in the wind
it's just another thing that I can't fix
Play another game that I can't win
But I'm not leaving it like this
Maybe I should find a common ground
Scratch another problem off my list
Go ahead and kick me when I'm down
But I'm not leaving it like this


  




 


ERKÄNN - Coolaste lillbrorsan ever ;) Söt när han var liten!    Ganska söt nu med.

Han hade världens bästa kommentar idag när vi spelade ett spel!

- Fia, du är så söt!

- Åh.. tack!

- Men bara när du får alla rövarna


( i spelet, jag lyckas alltid få rövare, och oftast förlorar jag - då blir jag ju arg! DÅ tycker skitungen att jag är söt. Givetvis så vinner han ju alltid... )

Av Karolina - 23 mars 2011 17:20



All my life I've been good but now,
I'm thinking 'What the hell'


                 

Av Karolina - 21 mars 2011 20:54

Tror den här helgen tog 1:a priset på en av dom hemskaste helgerna på länge!

Det gör så ont att se dig sådär, så svag och så borta. Det gör så ont, och det är så svårt att förstå - jag vill inte förstå, även om jag nu har tvingats till det!


Det är så svårt att bara stå berevid, utan att kunna göra något åt situationen.. Jag avskyr det! Jag avskyr allt med det här, det borde inte få vara såhär.

 

Lyset är tänt, men ingen är hemma.


Plötsligt förstår jag mycket bättre vad den lilla meningen kan betyda..




When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you got a thousand reasons to smile..

 

 

Ibland är det bara för svårt att le och vara glad när tusen tankar susar runt i skallen


Av Karolina - 16 mars 2011 20:40

Jag misstänker att jag håller på att förlora det lilla förstånd jag har. Jag har börjat tycka om The Moniker - oh my god!!!!!
Jag avskydde den när jag först hörde den, började nästan klättra på väggarna av den. Nu har jag suttit och nött den hela kvällen medans jag har pluggat! Man blir ju tamejfan glad av låten också..


Har varit flitig ikväll, nu är jag vrålhungrig av allt pluggande och skrålande till The Moniker! Måste äta.. det fort!



men, lite fortsättning först!


11. En person du kan berätta allt för!  - Åman och älsklingen!! Nu var jag tråkig och tog bilder jag redan tagit en gång, men jag måste faktiskt få äta NUU!!


    

Av Karolina - 15 mars 2011 16:26

1. En bild på någon jag umgås ofta med - Älsklingen :)


  



2. En bild på någon du älskar - älsklingen såklart, så bilden ovanför får höra hit. Min älskade farmor ska också in här <3

  



3. En bild på någon i din familj - Lillebror ;)

    



4. En bild på en konstig tid i ditt liv - hmm.. när är det inte konstigt. Det är väl bara jag och Åman som förstår den här bilden..  ;)

  



5. En gammal bild på dig själv.


     



6. En bild på dig och en vän du inte varit med på länge - flickorna bus för länge sen ;)

  


7. En bild du aldrig lagt upp - min störtcoola lillebror för länge sen :)


  


8. En person som du saknar.

   


9. Någon i din släkt -  farfar, farmor, lasse och pappa :)   


10. Någon du tycker är väldigt snäll :)


    


Å nu gav jag mig för idag.  Fortsättning följer!

  


Av Karolina - 15 mars 2011 16:24

.. jag misslyckades med den förra listan som jag påbörjade, så börjar jag på en ny nu - men gör allt på en gång istället :D Smart där!   


Dag 1: En bild på en person du umgås ofta med.
Dag 2: En bild på någon du älskar.
Dag 3: En bild på någon i din familj.
Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv.
Dag 5: En gammal bild på dig själv.
Dag 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp.
Dag 8: En person som du saknar.
Dag 9: Någon i din släkt.
Dag 10: Någon du tycker är väldigt snäll.
Dag 11: En person du kan berätta allt för.
Dag 12: En bild + 5 fakta om mig.
Dag 13: Du och någon klasskompis.
Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider.
Dag 15: En person som du vill vara med.
Dag 16: En bild på dig själv.
Dag 17: En ovanlig bild.
Dag 18: En bild på din fritid.
Dag 19: En person som är snygg.
Dag 20: En bild på dina närmaste.
Dag 21: En person som alltid ställer upp för dig.
Dag 22: En bild på en tid då saknar.
Dag 23: En bild från i somras.
Dag 24: En bild som gör dig glad.
Dag 25: En person som alltid gör dig glad.
Dag 26: Någon/några du alltid har roligt med.
Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 28: En tokig bild.
Dag 29: Den nyaste bilden på dig själv.
Dag 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om.
Av Karolina - 5 mars 2011 20:15

Som sagt ( skrivet ) så sitter jag här och smider planer för fullt..Nu hänger allt på mina kära föräldrar för att allt ska gå som jag vill.. får väl se hur de går.



Har sportlov nu btw :) NAJS!


Har blivit beroende av en låt. Swingfly - me and my drum.

Tyckte den sög när jag först hörde den, nu är den bra :)

 

Har varit på sjukt dåligt humör idag. Inte bra.

 

 

Sammanhängande inlägg? Nej. Skit samma.

 

 

Nu ska jag gå och förhandla och hoppas att allt löser sig :) för då.. ojoj då blir jag glad :)

 

 

 

PUSS PÅ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards