Karolina Nordholm

Alla inlägg under januari 2011

Av Karolina - 12 januari 2011 19:35

Vi har inte tid med panik.. ingen panik, ingen panik.. STARTA PANIIIKEN!!!


Kommer ha mer än fem prov nu under 5 veckor, typ ett varje vecka. Kill me. Får ångest bara av att se på vad vi ska ha prov i.. Känns som det är hur mycket som helst och redan nu känns det omöjligt att klara allt.. Hur ska man orka?


Först är det en muntlig redovisning om matspjälkningen - mycket och vi ska helst inte ha nå papper att tjuvkika på.

 

Skelettet och musklerna  ( på latin? ) muntligt ialla fall..


Skriftvligt om frakturer, artros och RA.


Skriftligt prov andningsorganes anatomi och fysiologi.


Skriftligt prov om sjukdomar i cirkulationsorganen


Skriftligt prov anatomi och fysiologi i cirkulationsorganen.


Ett matteprov där emellan någonstanns.... Dessutom två matteprov som jag inte klarat därför att jag inte begriper något av Matte B...

 

 

Nu äre bara att stänga mobilen, inte ens närma sig datorn. Helst av allt skulle man fara till något ödsligt ställe och isolera sig..




        




Hörs till påsk eller nå.

Av Karolina - 7 januari 2011 16:27

Mamma och pappa for till luleå idag efter lunch. Dom blir borta tills imorgon kväll. Alltså är jag barn och hundvakt. Hahah, vi kan härja fritt här hemma, jag, lillebror och hunden. Kuligt värre.



Snart är lovet slut, men det känns knappt som om jag har haft nå lov. Jag har varit sjuk hela tiden, det slutade med att mamma tog mig till sjukan för att jag var så hänig och förkyld. Där tog dom en snabbsänka på mig och det visade sig att den låg på 45. Inte bra, för snabbsänkan ska ligga på under 8. Det blev antibiotika för min del. Sen visade det sig att jag hade en ögoninflammation, så jag fick en salva för det. Sen satte dom in Cocillanan igen, hostmedicinen som jag hade i höstas när jag hostade som en galning. Innehållande morfin, etanol och annat mysigt shit. Blää alltså.

 

 

Nä. nu ska jag börja med middagen åt mig och lillebror :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards