Karolina Nordholm

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karolina - 16 augusti 2011 17:41

Natten till idag hoppade jag fallskärm med pingviner, natten innan det jagade jag hamstrar i Tarfek - och när jag väl fick tag på hamstrarna så satte jag dom i frysen i något som jag tyckte var perfekta matlådor! Undar vad kommande natt har att erbjuda för tokigheter...?   



 

   

Av Karolina - 10 augusti 2011 19:29

Jag nöter. Tina Turner - Simply the best



You're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met
I'm stuck on your heart, I hang on every word you say
Tear us apart no, no, baby, I would rather be dead

 

Av Karolina - 9 augusti 2011 21:42

Sista jobbveckan nu! Ledig två dagar nu, sen helgjobb! Ledig en vecka. Sen skola. Ångesten kommer krypande! MEN - Det är sista året! Jag är en student! Glad tjej!


Gällivare imorgon med Ebbson och handla lite nödvändigt skrot!


Luleåkalaset är avklarat! Lite bilder nu bara. Sen ger jag mig för idag.


Tom Jones - Sexbomb var en upplevelse.
Daniel Adams Ray var SKITBRA!



Bästbrudsen!

 

Daniel Adams Ray :)

 

Tom Jones

   

Tjej med solen rätt i nyllet!

   


Nyfixade och Taggade som få!

 



Jag och min stoooora kärlek OnePiecen   

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards