Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Klump...arna

Av Karolina - 4 juni 2009 18:45

Herre gud...Så satans skönt att få det gjort. Nu är det äntligen överstökat. Och allt var som det skulle, så man kunde pusta ut.

Känns som att jag har gått runt med världens klump av oro och ängslan i magen nu i några veckor. Men nu har den lösts upp och försvunnit. Precis som en samarin som man släpper ner i vatten.

Så jävla glad jag blev..:D


Nu är det bara en klump kvar, den inför matteprovet imorgon. Har pluggat allt vad jag har kunnat. Tror och hoppas att det kommer att gå bra.

Annars vet jag inte vad jag gör........

Jag vill gärna ha en positiv inställning. Som alla säger - tänk att du klarar det, du kan, de kommer gå bra.

Men även om man tänker så så kan det lika förbannat gå åt helvete. Då känns det ännu surare..bara för att man just hade den positiva inställningen. Herre satan....jag ska fan klara det!! Jag måste.

Hatar matte.....Abooo så hemskt.


Annars en ganska bra dag, med tanke på det som jag gjorde imorse, som gjorde all mycket bättre. Alla i nian blev bjudna på pizza eller någon form av sallad på Opera idag, av kommunalrådet. Tacktack :)

Sen är de ju så att man hörde till en av dom mera flitiga eleverna vad gäller vårstädandet, så jag och några andra blev bjudna på glass. TWISTER :D:D:D:D

 Sen fick jag tillbaka min analys angående Auschwitz arbetet ( som jag bara fick G+ på :@ ) I vilket fall som  helst, analysen fick jag MVG i svenska på. Då jävlar blev jag nöjd. Har också fått veta att jag har höjt mitt betyg i spanska från supersvagt G till superstarkt VG (y) Min lärare var gladare än vad jag var tror jag...:D haha (y) :P


Kan bara säga...BRA JÄVLA DAG :D


Karro älskar Micke mest<3


Och jag saknar Åmanmuppen som satan<3<3<3 kom hiiiiiiit. PIING!!!

 
 
Ingen bild

Åman

4 juni 2009 20:37

Jag saknar du med, din filätande nymfoman.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards