Karolina Nordholm

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Karolina - 26 juni 2011 20:31

Undrar vad man gör om dagarna egentligen? Har som inte tid att blogga, men det var ju en världslig sak :)

Mamma fyllde 50 den 18 juni kan jag ju bara tala om. Så en stor del av släkten var här då, Mormor och morfar, Peter och tessan och deras tre ungar, Jörgen och Gunilla, sen saknades bara resten som inte kunde komma <3 Men gud så kul att träffa alla igen. Å så tomt det blev när alla for, det kändes på en gång som att tiden gått aldeles för fort och man hade velat ha kvar dom längre, speciellt när vi inte träffas så ofta<3 Saknar dom<3


Det var ialla fall jätteroliga dagar, och själva födelsedagen var också rolig som tusan. Även om dagen kunde ha slutat bättre för min del, blev dålig precis när vi kom till hotellet för att äta middag - började må tvärilla, skaka som ett psyk och hjärtat bara rusade. Obehagligt kan jag säga. Förmodligen stress.. får väl ta å förska lugna ner mig i fortsättningen :) Tur att världens bästa morfar körde hem mig så jag fick vila :)<3



Sommarjobbar nu också, vikarierar på Pionjären i år igen.



Nu skrev jag för mycket igen? varför skriver jag alltid för mycket?? :) Kanske för att jag gillar det... hm.



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards