Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Bilder från helgen! :)

Av Karolina - 7 maj 2012 18:49

Lite bilder från helgens roligheter! Även lite musik som jag hädanefter alltid kommer koppla ihop till den där natten av olika andledningar ;)  


Redo för kvällen! :)  


   




Ledsen brud - 5 maj och snöstorm (!!!???)  



   



Det är alkoholmissbruk att råka spilla ut en cider! Men, enligt T så är det bara kända fötter och känt fotsvett, så man kan lika gärna slicka i sig cidern ;) det gör inget!


 


Lyckohoppet alá Therese och Åman!  



 



Misslyckat lyckohopp! Men dom var glada ändå ;)  


 


A misstog Therese för en stol? ;P eller....?!  



 



Suddig bild på nån godrink!  


 


Fyllekäk mitt i natten! Finn ett fel ;)  



 




På väg hem klockan... nån gång vid ungefär 04.15 Utan vårat sovsällskap som vi just dumpat efter vägen ;) 

6:e maj och 2 dm nysnö....


 



Och givetvis så finns det ju vissa låtar som jag för resten av livet kommer att koppla ihop med den här natten!! ;)


 

 

Du och jag under täcket bääjjbä, ska vi göra nåt äckligt bääjjbä?

Tjaa.. gåru hit ofta eller? ;)




Can you blow my whistle bääjjbä, whistle bääjjbä
Let me know

Girl

Im gonna show you how to do it

and we start real slow

You just put your lips togheter

and you come real close..

 

  


 
 
åman

åman

7 maj 2012 20:20

Du glömde kairos fjollor!! Hahahahaha men satan ändå så roligt vi hade :) :)

http://blandalltmittsvammel.bloggagratis.se

Karolina

8 maj 2012 10:08

ojfan ;) 0ch dansa pausa! Men jaa, kommer always minnas de där!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards