Karolina Nordholm

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Karolina - 3 juli 2012 19:16

Helgjobbet är avklarat! Fullt ös hela tiden, på tok mycket ös! Men, det gick bra trots allt kaos!

Måndag och idag, alltså tisdag har jag varit ledig, egentligen skulle jag bara vara ledig tisdagen, men C ville byta lite jobbtider. Inte mig emot när det blev till min fördel för stunden. Dock så har jag ett dubbelpass istället nästa måndag, från 07 till 22 ( !!!!!! ) Men, det får gå! Lätt värt att jobba dubbelt då, nu kunde jag ju utnyttja mina två dagars ledighet och fara ner till Arvidsjaur!  Så, igår for jag ner till    för en snabbvisit och överraskade honom. Dock så blev han väl inte speciellt överraskad... ( mitt taskiga pokerfejs råkade avslöja mig, via telefon ) men, lite surprise blev det ändå!    Åman blev i varje fall överraskad -  så jag lyckades till viss del med min plan!  Det var helt lovely att träffa folket igen! Det är dom bästa! <3  Ännu mer härliga minnen och roliga stunder har skapats!

Nu får jag längta tills lördag, då får jag fara ner igen! :) <3




Nu är jag hemma i porjus, men far vidare till gällivare på en timme ungefär! 

Lillebror börjar bli less på att jag aldrig är hemma, han frågar hela tiden när jag ska vara hemma igen. Han frågade nyss om jag skulle sova hemma inatt, men nä.. det kan jag ju inte! Han blev så besviken att jag trodde han skulle börja gråta.. <3 Min lilla fina...




Gällivare, bussar som går åt fel håll, långa avstånd - inte så bra! Men annars äre jävla bra!











Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards