Karolina Nordholm

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Karolina - 16 februari 2009 16:51

Okey, kände att jag behövde blogga av mig lite. Hoppas det inte blir långt.

Vet egentligen inte vad jag vill blogga om...? Vill nog egentligen bara sitta här och känna tangenterna under fingrarna, samtidigt som man lyssnar på superbra musik! Vet inte vad det är som gör det så kul att skriva om allt och ingenting? Jag kan ju sitta och klaga, är på det humöret för tillfället, men då kommer man genast till nästa problem, EXAT VAD ska man klaga om??!! Ja hojja..alltid är det något!  Det här blev ju ändå lite klagande..känner mig lite mera tillfreds nu, nog för att det var helt onödigt klagande, hade varit bätre om jag klagat om nå viktigare. Men jaja.

För övrigt så är min mobil borta..Då vet ni det också. Så ingen idé att ringa och smsa. Telefonfan är ju någerst i jmk..så mycket vet jag. Önskar ibland att jmk var mindre..eller ja, mindre snö ialla fall.


Nu kanske det är läge att skriva lite om helgen! <3

Bli på lite bättre humör som plåster på såren.

Tillbringade helgen med Älsk<3, inklusive familj, + renar <3. Sen bar det iväg hem till min byhåla och dårhus! xD

Orkar inte skriva om allt det vi gjorde! Men helt underbar helg iaf.

 Jag älskar dig! <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik