Karolina Nordholm

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Karolina - 17 februari 2009 18:07

Okey, min mobil är tillbaks nu! Men ska nog ändå byta till pappas gamla Nokia, den jag har nu är ju helknäpp. Kan inte bli mycket värre om man säger så. Äh...får se hur jag gör.

Hade prov i Isalm idag, jävla sur jag blev. Fick ju hjärnsläpp på det jag pluggat in mest! Aja, inget att göra åt. Gick ändå bra kändes det som.

Annars så fick jag handen amputerad av en fotboll på idrotten, tack för det!

Vette fan vad det är med mig, men jag har varit helt på bra humör hela dagen! Även på No:n. Värsta..ovanligt!? Inte för att jag jobbade så mycket på den lektionen, men jag var på bra humör!

Annars så snöbadade Micke mig idag xP<3

Puss och blåås på dig! Älskar dig!


So damn sure, you wanna look kind
24/7 on my mind
All I ever wanted is to be with you
Make me feel, is so brand new

I thought I can't love no more
Once to many times before
Now everytime I look up to the sky
I've got you on my mind

The colors of the rainbow shine so bright
Everytime I look into your eyes
Is the colors of the rainbow that feed my soul
Over and over, just like you do

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards