Karolina Nordholm

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Karolina - 1 mars 2009 15:10

Skönt det känns att veta att man inte behöver tvinga sig upp tidigt imorgon för att åka till skolan! Men ska nog ändå upp tidigt, åker förmodligen med mamma tidigt imorgon för att hälsa på älsk, så vi kan ta oss upp till Njavve. Gäller bara att Micke frisknar till lite. Krya på dig , annars går det ju inte! <3

Som vanligt så har jag gjort så lite som möjligt idag, men har iall fall varit ute med Bilbo, Mia och Frost. Medans vi tränade hundarna så kom det en reporter från NSD. Han och ville prata lite, ta en bild osv. Och jag som hatar kameror! Usch..

Nu sitter man här, och väntar på att duschen ska bli ledig. Sen vet jag inte vad man hittar på, ska iall fall packa, sen kanske jag umgås lite med Jeppe & Abbe, om jag ids.

Kanske går på bio ikväll om jag orkar. Får väl se hur pigg jag är, annars så stannar jag hemma och glor på Beck och Gunvald ;)


Jag älskar dig Micke<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards