Karolina Nordholm

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Karolina - 9 mars 2009 16:32

Har varit hemma från skolan idag, är fortfarande sjuk. Hostar som en liten galning och rösten sviker mig hela tiden. Men mår ändå något bättre jämfört med igår. Så det går åt rätt håll ialla fall..

Hade hoppats på att få sova riktigt gott och länge i natt. Men det sket sig.

Allt började med att jag smsade lite med älsk igår, när han inte svarat på ett bra tag så trodde jag att han somnat, så jag la undan mobilen och föll in i en lätt halvslummer! En timma senare vaknade jag och fick en känsla av att jag skulle kolla mobilen. Gjorde det och såg att jag hade sms från älsk.

Han undrade om jag hade somnat, vi kom fram till att han inte kunde sova, och jag var astrött. Så jag sa godnatt, sen när jag väl skulle sova så gick det inte. Låg vaken i flera jävla timmar. Vet inte hur mycket klockan var när jag somnade. När jag vaknade var det tidig morgon.  Tror den var 08.30 Ändå inte så farligt tidigt. Men det kändes jobbigt att gå upp ur den varma sängen, men var tvungen att gå upp för att släppa ut hunden.

Sen la jag mig framför tv:n, där jag sedan har varit större delen av dagen, när jag inte plockat disk, lagat mat eller varit ut med Bilbo.

Nu på eftermiddagen så har jag sett Armageddon! Länge sen sist, på ett sätt så är den filmen så galet dryg, men ändå så förbannat bra! Jag älskar den!!

När jag nästan sett klart filmen så ringde älsk och var social och glad :D<3

Fick stränga order om att hålla mig inne så att jag inte skulle bli sjukrare, men jag var olydig  och gick en liten sväng med Bilbo i skogen..

Jo, pratade lite med Åman också <3 :D


Karro älskar sin Lill-Micke MajaBusBlåååås! <3<3


Jo, måste lägga in en låt som jag älskar, den är stengammal men ändå bra på ett konstigt sätt. Hittade inte den bästa verisionen så ni får nöja er med den här ;)


When youre weary, feeling small,
When tears are in your eyes, I will dry them all;
Im on your side. when times get rough
And friends just cant be found,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

When youre down and out,
When youre on the street,
When evening falls so hard
I will comfort you.
Ill take your part.
When darkness comes
And pains is all around,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
If you need a friend
Im sailing right behind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards