Karolina Nordholm

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Karolina - 11 januari 2010 22:09

Dagens nötter är jag och Moa. Varför?! Ja, det vet jag inte riktigt, men förmodligen har det med våra minst sagt knasiga samtal idag att göra. Det började med att vi pratade om bilar och helt plötsligt spårade allt ur och vi pratade om både spindlar, ormar, apor och Jacob i New Moon. På något sätt fick vi allt att låta sammanhängande, men hur det gick till. Ja, det är nog det som kan klassas för ett olöst mysterium!


Dagen löpte på i lagom seg takt. Vi slutade vid 13.00 och drog då hem till Micke för att dricka te och äta bullar ( för min del blev det smörgås )

Vad jag vet hände inget mer som är intresseväckande. Möjligtvis min sprängande huvudvärk som jag trodde skulle utvecklas till migrän - Men icke det!! Lyckliga jag med andra ord ;D

Nu blir det en tidig kväll för min del, har bestämt mig för att börja lägga mig i tid om kvällarna. Det kanske underlättar när man ska gå upp på morgonen..

Om jag sen lyckas hålla det, ja det är ju en annan sak. Men att försöka kan aldrig skada :)


Bra låt, bra låt!! ;D


Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards