Karolina Nordholm

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Karolina - 13 januari 2010 19:09

Tidigare idag hade jag hur många ideér som helst om vad jag skulle skriva här idag, men nu när jag väl ska till och skriva är mina påhittiga ideér borta med vinden! Det är så irriterande. Jag är bergsäker på att jag kommer ihåg allt så fort jag har skrivit klart och loggat ut. Det är så typiskt mig.. Nåja.


Omvårdnads hela dagen idag, ganska skönt för vi har fått plugga till proven idag - helt självständiga.

Dagens bästa händelse var nog när jag och Moa hade varit och köpt kaffe för att piggna till. Vi kommer in genom dörren till omvårdnaden med våra koppar med skållhett innehåll, vi går helt koncentrerat för att inte spilla. Moa som går först hoppar till och skriker när våran lärare Erika hoppar fram bakom ett hörn och skriker bu! Konstigt nog så spiller hon inte, hon borde ha gjort det med tanke på att hon hoppade ända upp till dörrlisten xD


Medans jag nu ändå sitter och skriver om omvårdnad osv så kan jag ju lika gärna passa på att skriva att Erika ska sluta pga annat jobb..Det känns faktiskt ganska surt. Hon är den bästa läraren jag har haft - hon är alltid glad och positiv - ett energiknippe är det hon är!! Hon peppar oss som fan på alla möjliga vis. Lektionerna är också ganska najs, jag menar. Vi i klassen pratar öppet om allt, och dom små pratstunderna kan komma hela tiden, när som helst.

Så nu går jag runt och hoppas på att vi inte får någon gammal tråkig hagga till lärare :O




Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy



Puss & Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards