Karolina Nordholm

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Karolina - 19 april 2010 21:31

Det kanske bara var jag som inbillade mig, eller så var det konstig stämning i gänget imorse? Nåja, vad det än var så försvann det ganska fort,nästan ialla fall.

Höll på att skratta ihjäl mig idag på engelskan, Moas mage kurrade helt galet mycket och många gånger och det hördes över hela klassrummet! Hennes ansiktsuttryck sedan tog första priset! Medans jag satt där och skrattade kom jag på att man inte ska dricka något med kaffe i för att sedan sitta på en lektion och hålla på att skratta ihjäl sig lite tyst, jag kan lägga till att det var lite oartigt att just dp gå på toa, våra engelska praktikanter från Kanada stod och pratade. Alltså, det var en extrem påfrestning för min pissblåsa som vid det laget var fylld till bredden!!!


Även om jag redan visste att jag går rätt linje så kom jag bara på av en slump idag att jag verkligen har valt rätt!! Jag älskar fan att ta hand om folk, få någon att må bra och sedan ta emot uppskattningen från personen ifråga! Vilken kick och ett sånt glädjerus! Snacka om att jag ifråga blir tillfredsställd och fylls som..av ett inre lugn!


Vi har friluftsdag imorgon, jag funderar starkt på att vara hemma imorgon och skippa att promenera runt här i byn. Nog för att jag lär göra det ändå. Men med skolan, njaaa. Skönara att ta sovmorgon och walka sen. Det har vi faktiskt gjort oss förtjänt av, så som vi pendlar med bussen dag efter dag!



Jag fick mitt körkortstillstånd idag! Men jag ska först börja köra med körskolan till hösten! Så fort jag har varit på handledarkursen och vi har fått tillstånd att börja köra privat så ska jag börja köra med Per. Ser fram emot det men är nervös som satan!!


Nu blev det mycket :)

Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards