Karolina Nordholm

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Karolina - 28 april 2010 18:48

Jahapp, natten till idag sov jag i Jokkmokk hos Micke :) Skönt. Hade nationella i engelska direkt på morgonen, det gick väl ganska bra får jag hoppas. När jag gjort klart provet slutade jag för dagen! Segt or what! Jag var väl klar på en timme ungefär.. Men egentligen gjorde det inte mig nå, jag satt i skolan och socialade med kompisar och gjorde klart lite grejer.

När jag var klar där for jag och Moa hem till Micke och socialade där. Vid det laget var jag gode trött, så av någon väldigt passande anledning hamnade vi alla tre i sängen - och hopplös som jag är så somnade jag i några minuter. Men det var välförtjänt vila :)


Just nu längtar jag efter en varm dusch, min önskan blir nog uppfylld så fort lillebror har varit i badrummet och borstat tänderna. Gud, jag ska göra slut på allt varmvatten och efter det ska jag nog mysa framför en film med vaniljte och mango! Love it!


Hmm.. Jag sitter fortfarande och klurar på hur jag ska få till toppbilden med text som jag ska ha här på bloggen, datorn vill ju inte som jag vill. Så tills vidare får jag nöja mig med den jag har :)

Puss  & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards