Karolina Nordholm

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Karolina - 8 maj 2010 16:43

Jag vaknade vid halv 6 imorse! Helt otroligt, jag vaknar alltid tidigt om jag druckit kvällen innan. Så sjukt irriterande. Jag hade ialla fall världens huvudvärk. Frågan är ju om det berodde på alkoholen eller om det är en stundande förkyldning som är på G, mamma och pappa har ju trots allt varit sjuka några dar. Nåja, jag låg kvar i sängen och försökte somna om, helt plötsligt var klockan 10. Då gav jag upp, gick ner och började dagen med en alvedon och sedan fil och flingor till en tekopp.

Efter det drog jag till Moa, tanken var att hjälpa henne städa upp, men det hade dom redan gjort. Dom mådde väl som jag, moa trodde att hon sprungit rakt igenom en betongvägg medans jag kände mig som något katten släpat in :)
Självförvållat!


Har annars gjort ytterst liiite skolarbeten idag, annars bara tagit det lugnt :)

Snart middag :) Grekiska köttbullar!!! Längtar!!



Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards