Karolina Nordholm

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Karolina - 18 maj 2010 18:21

Det började med att jag vaknade. Sen kom känslan av att jag försökt springa igenom en betongvägg och sedan rullat ner för en trapp. Min förkyldning höll på att ta knäcken på mig imorse med andra ord. Näsan var som ett vattenfall och jag kunde inte säga mer än tre ord innan jag började hosta som en tok. Jag behövde inte ens prata för att ta första pris i hostattacker! Usch, jag lät nog som en kråka. Ett under att min hals håller för det här! Hela tiden kändes det som att jag hade feber. Antingen kände jag mig kokandes het eller isande kall.

Jag for till skolan ändå!! :)

Var hos tandläkaren på kontroll och höll på att få med mig en souvenir med mig därifrån. Hon satte på mig en slags krage när hon skulle ta bilder på mina tänder och den satt kvar när jag skulle gå. Vart tvungen att ta av mig den och påminna henne om att hon kommer att behöva den till andra efter mig :)


Jag tänkte skriva nå mer, men jag glömde vad det var så det var nog inget viktigt. Just ja!! Jag och moa, moa rättare sagt har tagit lektioner i thailändska :)


Gud vad jag känner mig hurtig, har just varit ute på en promenad med Bilbo och snart skulle Moa komma förbi med hennes hund :) En till promenad alltså!! Haha, det behövs :)



Puss & Kraam <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards