Karolina Nordholm

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Karolina - 22 augusti 2010 20:04

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. -Marilyn Monroe-

 

 

Ja, jag diggar henne!

 

 

Nee sjutton, om man ska ta tummen ur arslet och försöka äta. Har inte ätit sen lunch, jag skippade middagen för att jag mådde så illa. Känner mig fortfarande inte helt okey, magen känns jävligt orolig. Not good! Men, jag måste försöka få i mig något ialla fall, benen darar ju nästan av matbrist!!

 

 

  

 

 

Av Karolina - 22 augusti 2010 12:30

Nu är det ju så här... att skolan börjar imorgon. Och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska skratta eller gråta. Så för att inte göra allt för komplicerat för mig själv så väljer jag att göra både och.

Skratta, för att äntligen träffa en massa folk igen, även om man inte umgås med alla så ska det bli kul. Skratta, för att jag faktiskt har saknat pluggandet lite, då menar jag allt som har med omvårdnads att göra - inget annat! Jag är faktiskt förvånad över hur kul jag tycker att det är att gå Op. Det intresserar mig så galet mycket. Skratta, ja för helheten bara.

Gråta,för att alla har varnat för att 2:a året inom omvårdnads är det tuffaste och jobbigaste året av alla.  ( Ber till min gud att alla har varit veklingar som inte klarar trycket och hoppas att dom har fel. )

Gråta, för att måsta gå upp tidigt varje morgon för att hinna med bussen. Precis som alla tidigare år kommer jag vara döless efter en vecka.

Och jag gråter nästan när jag tänker på att jag till varje pris ska försöka att klara mig igenom Matte B - det är förutsättningen för att jag ska kunna bli sjuksköterska/barnmorska nån gång i min framtid. Såå.. jag ger mig attan på att klara den!!  


Hahah, trots allt jag skrivit nu så kan jag nästan garantera att jag kommer vara spyless på allt som har med skolan att göra inom en månad :) men vad fan gör de? :) Hahaha :)

Jag känner mig sådär obeskrivligt positiv idag, feels good :D

 

 

 

Nu ska jag kolla i klädkataloger och se om jag hittar något att beställa ( på order av morsan, jag kunde nästan se tvångspiskan i handen på henne. )

 

Sen blir det att höra av sig till Hanna, och förhoppningsvis senare idag bege sig ut på en övningskörnings - ragg med röda faran!

Hohohoo, det var verkligen ett passande namn, speciellt med mig bakom ratten ;D Lill - Micke är ju faktiskt påhittig ibland! Så jaa, det är han som ska ta åt sig äran bakom det nya smeknamnet på FFG:n    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards