Karolina Nordholm

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Karolina - 6 september 2010 14:44

Måndag - ny vecka, nya möjligheter. Äsch vilket svammel, veckorna kommer och går precis som vanligt :)


Blogglusten är som bortblåst - det kom en vind som tog med sig allt!


Helgen var grejjt. Njavve med Micke, Per, Mona och Kingen :)

Helgen bjöd på björnspaning med endast några bajshögar som resultat, fiske till min stora glädje - och ännu bättre var ju att jag fick fisk!! ;D Fiska är ju kul, speciellt när man får fisk :) Det var snuskigt gott med nykokt harr kan jag lova! Nån tur hit och dit blev det ju också, dvs Kvikkjokk & Årrenjarka och in till byn då och då på dom vanliga trevliga kaffebesöken! :)

Givetvis så följde mina magbesvär med mig upp dit också, tycks inte kunna lämna dom någonstanns, dom hittar mig likt förbanant. Morr...

Men ändå - skitbra helg med folk som man trivs förbannat bra med :)




Nejfan, nu ska jag ut och dricka te med mamma på bron. Ikväll kommer Moa hit - Nu ska det färgas hår!! Hade ju som tänkt gå på drop in idag igen och få håret klippt, men icket. Nu var det tydligen inställt idag. Typiskt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards