Karolina Nordholm

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Karolina - 8 maj 2011 17:24

Skönt med helg! Hade tänkt åka hem redan i fredags men så blev det inte, har åkt på en lättare UVI så stannade i jokkmokk ifall att jag behövde uppsöka sjukan igen, går inte på nå Pencillin än, men vi får väl se. Har jag tur så " självläker " det.


Nu är jag hemma ialla fall. Har bjudit en massa folk på två olika sorters kladdkaka idag, den ena med After Eight och den andra med Baileys. Den med Baileys blev hellyckad - måste göras om!!   Den andra har jag ju testat göra förut, men gud så god den nya blev!


Har även haft världens konditionsträning idag. Viktoria var också här med lilla E :) Gud så snabb han är, både gåendes och krypandes. Givetvis så ska han dit han inte får vara, dvs dom stora vattenpölarna! Hahah, bara springa efter, vända på ungen och bära han en bit bort. Man han bara blinka så var han tillbaka igen :) Gullungen där! Man verkligt smälter av hans leende :)



 


                        

            +



   = Lätt bäst!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards