Karolina Nordholm

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Karolina - 10 juni 2012 19:48

För jag har klarat att ta studenteeen, fy fan vad jag är bra!!! Nu är jag Undersköterska!!!!  underbart!!! 


Nu är jag på plats i Gällivare, i tre månader framöver! Jag hyr ett rum där vi brukade bo när vi gjorde praktik! Imorgon kl 14.00 börjar jag jobba - på kvinnokliniken ( BB/Gyn/Förlossning )   Feels underbart! Kommer inte att behöva presentera mig som undersköterske elev mer! För nu är det på riktigt! :)


Men.... jag är genomförkyld. Inte så bra! Får se hur det känns imorgon, vill ju kunna gå och jobba, men att sjukanmäla sig första dagen... nja. Inte så bra! Men vi får se hur det känns!

Utöver det så börjar jag fundera på hur jag ska stå ut med att bo här i tre månader, med undantag för de lediga helger och enstaka dagar jag har ledigt! Har varit här nu i några timmar... längtar redan hem som en tok!! Jag vet inte vad det är med just det här stället, brukar sällan ha hemlängtan, men det här stället framkallar en extrem sådan hos mig! Jag får klura ut hur jag ska få dagarna efter jobbet att rulla på! Måste hitta mig nån sysselsättning för att inte klättra efter väggarna!



Bilder från studentveckan, bal och själva studenten kommer när det kommer! Just nu vill inte kabeln, min mobil och datorn sammarbeta!



Nu ska jag kika film och arbeta på att bli frisk!



Saknar min Glädje, och min Andra Halva, såklart :) <3





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards