Karolina Nordholm

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Karolina - 28 juni 2012 19:35

Har haft en ledig dag idag innan helgjobbet! Det behövdes - ladda om batterierna och smälta gårdagens händelser från jobbet... Vilken kväll! Alla dagar där är inte trevliga dagar, och ibland händer sånt som inte borde få hända.. Men så är livet! Man får lära sig att hantera alla tråkiga händelser också! När jag berättar vars jag jobbar så givetvis blir det en massa positiva kommentarer om att jag måste ha världens bästa jobb, jobba med bebisar hela dagarna osv osv. Jo, jag har nog bland de bästa jobben man kan tänka sig, jag är jättenöjd! Men vad många inte tänker på är att det faktiskt inte bara är glädje på ett sånt där ställe! Det fick jag erfara igår..


Men, glädjen dominerar ändå över de tråkiga stunderna! Det är ju faktiskt mest glädje, men då när något tråkigt väl händer så känns det mer! Men, jag har nog bland de bästa jobben man kan tänka sig! :)




 Dagen har spenderats i jokkmokk med Sigrid, sen ett möte på banken, och sen hann vi träffa Ante en sväng också innan det var dags att fara med bussen hem! :) Han kom med bussen jag skulle fara med, men som tur var så står den stilla  en kvart innan den far igen! Saknar mina vänner!! I skolan träffades vi alla varje dag, och nu helt plötsligt är alla splittrade! De flesta har ett år kvar i skolan, och ja... det blir inte så mycket tid att ses på nu! Så man får ta vara på de stunderna man hinner träffas på! :)








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards