Karolina Nordholm

Alla inlägg under februari 2009

Av Karolina - 7 februari 2009 23:09

Jaha, då var 2009:års marknad över, tror fan att det var den bästa på länge. Ska bli skönt när alla turister och allt annat folk pyser iväg, känns så skumt att gå runt i Jokkmokk med överdrivet mycket folk runt omkring sig.

Jag menar..Jokkmokk och Porjus, det är små hålor! Det stämmer bara inte in att det ska krylla av människor överallt! Äh, nog om det!

Har varit med Micke idag <3 ( haha, ska vara rättvis nu och också nämna Madde och Jonny. ) Jag och Micke tittade film, medans dom andra två såg film.

Nu blir du säkert ganska så förbryllad och tänker " Men, hallå! det är ju samma sak. Vad tänker hon med? Arslet eller vad? "

Men nej, det är inte samma sak,  tro det eller ej! Nu fick du en riktig funderare. Försök nu att få ut skillnaden mellan att " Se på film, titta på film och kolla på film." Förvirrande eller hur? XD ;) men man lär sig.


Nu ska jag slita mig härifrån så det inte blir ett jättelångt inlägg, som det lätt kan bli när det är jag som skriver.


Micke<3 - Du betyder så otroligt mycket! Det går inte att förklara i ord.

Jag älskar dig<3

Av Karolina - 6 februari 2009 19:37

Har vart på marknaden idag, precis som alla andra. Men jaja, den är populär!

Det första jag gjorde var att möta Åman, vi rusade ner till skolan och sen upp till mammas jobb. Eller * host * ja..rusa och rusa, vi tog det i våran takt. det säger ju allt, så ni behöver inte fråga!

Sen skulle hon & alla andra äta, eftersom att jag redan ätit så satt jag och bara var social.

Efter det så gick vi och mötte madde och micke, sen helt plötsligt så försvann Åman ut i tomma intet. Så jag joinade dom två andra <3


Nå mer om min dag orkar jag inte skriva, känns dumt att sitta och skriva om vad man gör dagarna i ända. Så jag ska inte göra det..


Micke<3 Du betyder så jävla mycket för mig.

Av Karolina - 4 februari 2009 19:58

Haha!! kan inte säga att jag sovit så värst mycke inatt. Har svävat uppe under taket nästan hela natten, när jag till slut lyckades lugna ner mig så sov jag lite oroligt..Flera anledningar? Bra och mindre bra kan man ju säga, men dom bästa känslorna tog kontrollen. Helt klart! Tur det ialla fall.. =)


Usch...är redan spyless. Nationella prov imorgon med, kan trösta mig med att marknaden drar igång precis efter och att man får vara ledig på fredag.


Du är mitt allt<3


tack för att ni håller i mig när jag ostadigt står <3

Av Karolina - 3 februari 2009 19:20

Hade nationella idag, svenska, gick väl sådär. Men vafan, det är oviktigt för stunden!!


3/2 - 2009 <3 { en dag att minnas, dagen då det blev vi <3 }



Av Karolina - 1 februari 2009 12:25

För stunden så...TA MIG HÄRIFRÅN, långt bort.

Det är som om jag spolat tillbaka ett band, och ser allt igen, allt är som det var förrut, here gud. Vad i hela helvete ska jag göra!?

Vill bara skrika i ren jävla?..inte panik. Men i en slags ovisshet!

Om du bara kunde säga exakt vad du vill!!

Fan..ska jag måsta, det går ju inte via msn..!!



Hjälp...inte allt en gång till. Snälla!


Av Karolina - 1 februari 2009 11:27

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards