Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Minnen..<3 = vill ha sommar & åmans stuga

Av Karolina - 11 mars 2009 21:27

Herre satan vad jag och åman har minnen! Vi satt och pratade om några ikväll, skickade länkar som dårar till varandra som fick våra små celler att leta upp allt som hände under tiden vi nötte dom där otroligt dåliga låtarna som nu inte ens kan beskrivas som musik. Hängde ni med där?! Skit samma, det hör inte hit. Till saken hör att jag satt och kollade på min bdb just, hittade givetvis en massa bilder med tillhörande texter. Bland annat en bild på min och åmans Buunjeeepp! Till bilden så hade jag skrivit ner vad jag och åman sagt..det var gulligt det hon sa. Citerar det som sas då:


"Måste bara erkänna att åman är en av dom sötaste jag känner <3
vi satt å pratade på msn som vanligt, båda hade just lyssat på en gammal låt med
Björn Afzelius - sång till friheten
När låten var slut så sa hon att hon börja tänka på mig för att det är jag som han beskriver <3"

" Du är min ledstjärna och vän. Du är min tro mitt hopp min kärlek.
  Du är det finaste jag vet.
  Du är det dyraste i världen" 

Ja herre satan...Hittade också en bild som jag tog när vi brände läxor mitt i natten. Så härligt! Kommer fortfarande ihåg att jag höll på att dö av skratt när du fick cp på din mamma för att hon inte ville gå in i stora stugan och sova, det var ju när hon låg och sov i din säng, med ditt täcke som hon snott.

Och hur vi gick långa promenader mitt i nätterna, när din far trodde att vi gick ut och tog knark och när vi glömde torka av tassarna på mixi. Resultatet blev torkade ler-tassavtryck utöver hela golvet.

Hur vi satt i bagarstugan flera timmar på nätterna och lyssnade på musiken som skränade från den gamla radion. " Love me tender " blev våran låt!

Agda + sjön  - det säger allt.

Och när vi åt glass hos Nelly...<3 Kommer nog sakna det mest av allt..

Det var tider det..helt plötsligt så vill jag ha sommar och fara till din stuga. NU!!  


 
 
Åman

Åman

12 mars 2009 13:28

Åh fy fan .. Minnen

http://blandalltmittsvammel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards