Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Dålig uppdatering

Av Karolina - 3 mars 2010 13:58

Usch vad jag har slarvat med att skriva nu på sista tiden. Nåja, för det första så har jag inte varit inne på datorn så galet mycke på sista tiden, och när jag väl har varit det så har jag glömt att blogga eller så har jag helt enkelt skitit i det!

Vad händer annars i mitt liv? Det är som vanligt, inte allt för mycket, vilket jag för tillfället är ganska nöjd med. Jag, mamma och Micke var i gällivare i förrgår. Största anledningen till att vi for dit var för min rutinkontroll hos läkaren angående min gluten. Det gick som smort. Efter det for vi ut och småhandlade lite, jag köpte något som jag aldrig trodde att just jag skulle bli tvungen till att köpa. Nåja det gick det med. På kvällen for Micke och hämtade mitt hjärta, dvs Moa :) Myspys på hög nivå alltså :)

Igårkväll var jag med galningarna. Det gick bra det med, och kul var det.

Idag då, vaknade precis när pappa kom hem på lunch, han satte sig och åt och jag kockade ihop nå eget gott kolijocks. Gott gott, sen kräktes Bilbo, något omysigt. Tvingade pappa att torka för att jag vägrade!!

Nu har jag gått ut och gått med han, hunnit sitta vid datorn och dryga ett tag och nu funderar jag på att se en film. Men vilken det blir vet jag inte än :)

Annars ska jag väl sitta här och sakna älsklingen som är och kör transport uppe i fjällen mot Aras :) <3

Och om någon är intresserad så är min praktik på Pionjären slut nu - riktigt kul var det och jag saknar det faktiskt lite :)


Puss & Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards