Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Får man vara såhär trött?

Av Karolina - 19 augusti 2010 14:58

Vojvoj jag känner mig supertrött. Och ändå har det varit en lugn dag på jobbet. Nåja, jag har sovit lite inatt, så jag antar att jag har rätt till att vara trött. Fick magknip precis när jag gick och la mig, och det kändes som om det höll i sig halva natten, dock var det nån timma bara. Men ändå. Jävla mage och jävla tabletter som inte fungerar som dom ska!!! Sen vaknade jag titt som tätt resten av natten. Mys. Hahah, jag tror fan att jag satt och räknade ner tiden dom sista 10 minutrarna. Skönt det var att komma hem.


Nu har jag jusr druckit lite te så jag förhoppningsvis piggnar på mig snart. Sitter och väntar på att pappa ska bli klar. Vi ska fara till Jokkmokk nu och skaffa det som inte fanns i gällivare, ska dessutom försöka hinna in på Åströms och kolla på olika mobiltelefoner. Så fort jag fått lönen på kontot ska här inhandlas en ny mobil. Jäklar vilka skrällen dom är alltså. Den förra telefonen blev tvärknäpp och dog. Typ rest in peace. Och det skrället jag har nu funkar inte mycket bättre. Om man bortser från att det går att ringa och ta emot samtal och skicka och ta emot sms bara IBLAND, snarare mer sällan, så upptäckte jag igår att ljudet slutat funka. Så det här med att märka när det ringer eller när man får sms, för att inte tala om alarmet. Det är ju bara att glömma. Jävla skitmobil!!





Nej, nu ska vi fara :) Hejjs :)

 
 
N

N

19 augusti 2010 15:10

Kika gärna in på min blogg och se om den intresserar dig! :)

http://ndk.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards