Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Snart helg! :)

Av Karolina - 2 september 2010 19:27

varning för osammanhängande inlägg!!


Jippie! Snart är det fredag, och fredag = helg! Galet vad jag har längtat, jag är spyless på att gå upp tidigt för att hinna med bussen varje dag. Så, det ska bli skönt att få koppla av och bara må gott och ha kul!

 

Egentligen borde jag skriva om en massa, men just nu har jag varken tid eller ork för ett megainägg, så mina få kära läsare får helt enkelt fantisera ihop hur mina senaste dagar har varit :) En ledtråd? Jävligt bra kan jag säga :)

 

 

Jag har ont i magen! Vars är mina alvedoooon???

 

 

 

Jag är rubbad! jag får inte glömma bort att andas!! Det är ju livsnödvändigt :)

 

 

 

 

Hjälp mig någon! Jag blev just livrädd, för några minuter fick jag världens klump i magen och den klumpen var inte liten.

Helvete vad rädd jag blev. Det kändes precis som det gjorde då.. för inte alltför länge sen. Allt i min värld vändes upp & ner och inget blev sig likt efter det... Jag trodde att det skulle bli så igen. Kanske kanske inte.... Who nows?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards