Karolina Nordholm

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Karolina - 18 mars 2012 18:08

Vissa dagar är bättre än andra, och det är ju dom små händelserna i livet som gör allt så mycket roligare? Just idag är en sån dag, en sån där toppendag och livet är på topp! Varför? - JO, för att Luleå hockey är utslagna ur slutspelet!!!!!!
Skadeglädje är den enda sanna glädjen!! Imorgon ska jag klistra på ett stort smil på läpparna och se vara lite småjobbig tror jag       


Ohh..... jag njuter! 

Dock förlorade Modo matchen mot Saik idag. Men det gör inte så mycket. Dom har vunnit dom två senaste matcherna. Nu leder Saik med 3 -2 i matcher. Men just nu känns det inte heller så farligt. Och skulle det nu bli så att Saik spelar ut Modo ur slutspelet så må det vara, det kan jag ta! För Modo kan ialla fall gå ur slutspelet med hedern i behåll, om man jämför med Luleå   ( enligt mitt tycke då ) För enligt alla experter så skulle ju Modo knappt ta sig till slutspel den här gången, men det gjorde dom ändå!! Sug på den va!

Dom möter ett jäkligt bra lag nu, som varit favorittippade genom hela elitserien och som legat i topp hela tiden! Så det blir ingen jätteskräll om Saik vinner över Modo, för alla verkar ändå har förväntat sig det! Men om det blir tvärt om då..? ;) Då blir det luft i luckorna!

Luleå har också legat i topp genom elitserien. Enligt luleåfans och enligt alla lokala tidningar här har det verkat som om Luleå redan har tagit hem guldet!!! Alla runt omkring mig har sett Luleå som segrare. Men hej & hå så fel man kan ha!!! Man ska inte ta saker förgivet - se nu hur det gick! Totalt utklassade av AIK!!! Vilken skräll....


Och här sitter jag helt skadeglad.......  :D Nä, nu ska jag sluta sparka på dom som redan ligger  

Ahwii jag älskar hockey!




Snart kommer Ebbson förbi, då ska vi snacka lite skit och colorera mitt hår   Det beehövs verkligen, som vanligt växer det som ogräs och jag hinner knappt skölja färgen ur håret innan jag har en utväxt på två cm igen! Något irriterande..


 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards