Karolina Nordholm

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Karolina - 28 mars 2012 20:24

Efter skolan idag drog jag och den dära Moa till Gällivare för en snabbvisit! Vi skulle köpa garn!!

Snabbt tog vi oss dit.  Men vad spelade det för roll att det gick snabbt dit - inte hann vi köpa garn för de! Affären stängde tydligen kl 17.00 och vi kom dit 10 minuter för sent!!!... Vi som trodde dom skulle stänga typ 18.00 som andra normala affärer på det där stället! Men nä. Nå lite annan välbehövlig shopping blev det ialla fall!


- Fikade på Alla Tiders! Började fundera på varför i helsike det hängde olika klockor överallt, som alla visade olika tider... Tills Moa upplyste mig om namnet på Cafét! Alla tiders... dah!


- Köpte mig ett par nya skor, eller boots kanske jag ska säga! Alla andra skor jag äger är håliga i sulan, och att bli blöt om fötterna i det här vårdädret varje dag är inte kul! Eller det är aldrig kul att bli blöt...


- Ett franskt manikyrset och nån ansiktskräm som är beroendeframkallande!


Hihii har suttit och pysslat med den där franska manikyren nu ett tag. Tycker fransk manikyr ser så snyggt och fräscht ut! Istället för en vanlig manikyr så la jag till lite glitter så det ser lite extra extra ut. För att vara första gången blev det inte så illa :) Men gudars vilket pyssel... man ska ha tålamod om man ska göra de här alltså!



             




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards