Karolina Nordholm

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Karolina - 24 mars 2012 21:01

Tycker den här låten är helt underbar, dom gör den på ett så härligt sätt! Skulle kunna lyssna på den dagarna i ända just nu!



Ikväll har vi varit på Hotellet i byn,( Porjusbodegan     )  dom hade anordnat pizzaafton, men eftersom att jag inte kan äta pizza så fick jag kyckling och potatisgratäng, vilket slutade i matkoma! :) Mumma! Efter en dag med hårt pluggande så ska jag nu inta soffläge innan jag kolavippar!

Av Karolina - 24 mars 2012 11:05

Fredagen igår sög riktigt stort!

- Var ledig, men vaknade ändå helt självmant och var pling klarvaken kl 05.30 - muntert! Nå, vakna var jag ju ändå tvungen att göra, men inte så tidigt! Varför? Jo, För jag skulle ta 10 - bussen till SKOLAN och PLUGGA ( på en ledigdag!!! ) och för att säga hejdå till mina underbara fina vänner som nu är på väg på en tre veckors resa i Uruguayanlandet!! TRE VECKOR!! Herre gud.. tre veckor utan dom kommer kännas som en evighet! Tre veckor utan min älskade glädjespridare Hanna!! Jag förbereder mig mentalt på tre långa veckor.. När jag kramade Hanna hejdå ville jag inte släppa taget.. Sen när jag såg henne springa iväg så kom tårarna   Buhu....

Givetvis kommer jag sakna de andra också... Frida, Niclas, Nils... ALLA!


- Som grädde på moset så kändes det som om jag stod med ena foten i graven hela dagen! Världens huvudvärk som höll i sig hela dagen, mensvärk från helvetet, och de där i höften - varje steg jag tog så kändes det som om någon borrade in en kniv i höftleden på mig, kunde knappt gå där ett tag.

Och igår fick jag även bevis på att jag verkligen är släkt med morfar, mamma och hennes bror ( som om man inte vetat det tidigare..)

Till saken hör att min morfar, mamma och hennes bror får någon slags konstiv intensiv, fruktansvärd bröstsmärta ibland, som inte är nådig alltså.. Ingen läkare har lyckats klura ut vad det är och inget hjälper mot den.

Igår hade jag samma smärta. Fy fan säger jag bara, dom där timmarna på eftermiddagen/kvällen det höll i sig.. det var nog bland det värsta jag varit med om... 

Som om någon borrade en kniv igenom skelettet, och vred om sakta. Ibland när man har ont så kan ju lägesändringar hjälpa, men inte mot det här.. Sån fruktansvärd smärta alltså, såg stjärnor dansa framför ögonen, mådde rent illa och kände mig spyfärdig för att det gjorde så ont!! Jösses....




Nä nu ska jag sluta gnälla! Måste sätta mig och plugga nu. Det blir en tung vecka med mycket att göra..


- Prov i sjukvård på tisdag

- Samhälls på onsdag

- religion på torsdag

- och medicinsk grundkurs..

- körkort!


Lilla fina Hanna...<3 saknar dig redan bruden.  


Frivilligplugg på en fredag.. " ledig " fredag dessutom :) Det borde vara betygshöjande ju.. :)  

 




Och ungefär så här känner jag mig nu....


 



   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards