Karolina Nordholm

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Karolina - 13 april 2012 16:59

Älskar våren, solen, värmen, hörra takdropp och känna hur energin återkommer efter en lång mörk och kall vinter. Så pass mycket energi återkommer att till och med jag drar ut på en springtur i solskenet! Känner hur det pirrar i kroppen av vårglädje och jag tänker för mig själv " nog är det allt bra underbart med våren.. " Och sen.. PLAAASK! Trampade rätt ner i en vattenpöl lika stor som Atlanten... Nåjo - våren är härlig ialla fall, även om man får simma genom alla vattenpölar!

Efter den där blöta springturen blev det en sväng till gymmet för att köra slut på musklerna! Gillar att känna hur varenda kroppsdel darrar när man är färdig!




Jååå men alltså - ingen fest utan glaskross va?! Eller hur är det? Men räknas det om det är en diskmaskin som haft sönder ett glas? Våran diskmaskin tycks ha misshandlat ett glas på ett ganska snyggt sätt sen pappas 60 års middag igår ;) 

Titta och avgör själv!!!!


   




Atlanten/vattenpölen.... okej... man kan inte missa den.. jag halkade och landade givetvis med foten i den!  


   


En stor tekopp på bron i solskenet efter ett träningspass är alltis skönt! 



     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards