Karolina Nordholm

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Karolina - 14 januari 2009 21:36

Herre gud. Värsta hjärtattacken på länge. Du får inte skrämmas sådär.

Tack vare dig så gjorde jag och madde varandra döva, vi höll på att dö av hjätslag och vi skrek så vi nästan tappade rösterna!! Sluta skrämmas nu. PÖH. Värsta på länge. Jag höll på att tuppa av fullständigt. För ett ögonblick så trodde jag på det, du din lurifax!

Satans jävla fågelskrälle!!  Haha men efteråt så var det nästan bara kul. Men bara nästan... Karro & Madde humor! <3 Det säger mer än tusen ord.

 För övrigt så fyllde Vilde år idag. Grattis på dig<3.

Annars så kan man säga att jag har slutat rida...trodde aldrig att det skulle hända. Men ja, det hände ju.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om, pratar i telefon för stunden så det är lite svårt att komma på något bra!


Peace, love och förståelse!


I det ögonblicket var jag inte ens i närheten av den människa jag en gång varit. Inte ett spår fanns kvar av den mantel av mänsklighet jag lyckats svepa in mig själv i.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards