Karolina Nordholm

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Karolina - 19 januari 2009 18:32

Som vanligt så satt jag och funderade på allt som rör livet, vad som är meningen osv. Kom givetvis inte på något bra. Som väntat..

Men jag kom på hur jävla mycket jag saknar, och kommer att sakna Åmans farmor Nelly.. En söt, godhjärtad, så genomsnäll liten gumma, som alltid satt ute i sommarvärmen och vinkade till en när man kom där i bilen.

Kommer alltid att komma ihåg hur vi brukade hälsa på dig och hur du brukade säga:

" hejsan småflickor, gå upp och ta en glass om ni vill"

Sen satt vi där med dig och åt Piggelin i ditt mysiga kök..Minns lukten så tydligt. Den var speciell..! Så varm och mysig. Nej..det är omöjligt att beskriva den.

Du förtjänade inte ett sånt slut som du tillslut fick..Visst, ingen gör det, men speciellt inte du. Du lever kvar i mitt minne..

Och så fort jag hör den här låten så tänker jag extra mycket på dig och farfar..<3

Saknar er så mycket..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards