Karolina Nordholm

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Karolina - 4 maj 2009 20:29

Lite halvseg dag, men ändå helt okey. Trodde att jag skulle vara som en död gnu på morgonen, men inte det. Pigg som en lärka skuttade jag ur sängen för att fånga dagen. Till min besvikelse blev jag dödstrött i slutet av dagen, fick ont i skallen osv. Bara för att det var så helvetes varmt i klassrummet. Vi hade engelska och Tom läste nå spökhistorier. Jag la bara huvudet på bänken och somnade på en gång, vaknade tio minuter senare av att Gona knuffa till mig i sidan, då hade Tom just slutat läsa och hälften av klassen hade redan hunnit ut ur klassrummet. Piinsamt!! xD


Jag gick hem till Micke och gnagde i mig en alvedon, sen var jag social där, åt middag osv :) Tyckte att det var onödigt att åka hem när vi ändå skulle vara på skolan hakv sju, det var dags för vårkonsert nu igen. Våran grupp spelade " Gå och fiska " Hahaha xD herre gud...:P


Karro älskar micke<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards