Karolina Nordholm

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Karolina - 12 maj 2009 19:35

Var äntligen på sjukan idag, tog längre tid än jag väntat. Var där i lite över en timma. Först fick jag vänta på läkaren som var upptagen på annat håll. Sen skickades jag runt mellan 3 olika som höll på å grejsa, allt för min tåjävel. Tydligen så var det nå skumt med den. En av läkarna trodde att jag hade... va fan de då hette..? Jo, Gikt. Inte för att jag vet hur det stavas, men strunt samma. Fick ta lite blodprov osv. Så antingen är det väl de Gikt elller nå annat skumt. Att tån kanske var bruten men att det snart är läkt eller nå i den stilen. Dom pratade då på om en masssa.. man blev ju nästan orolig. Men iaf,  ska ringa dit på fredag så för hoppningsvis får jag veta då vad som är fel :)


Annars så har jag fått världens Elvis-nojja. Satt och letade på låtar med han och hittade flera som jag nu har börjat nöta. Gamla goda mysiga balader, det är ganska skönt att ligga å lyssna på dom. Elvis gubben hade ju gode härlig röst xD :) haha men jag å lugna låtar.. :D jag bara är sån :) me liike (y)

Medans jag letade på elvis låtar så hittade jag en bra låt, fast med en annan elvis :)

Elvis Costello - She (y)


Jag älskar dig Micke<3 ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards