Karolina Nordholm

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Karolina - 10 maj 2009 18:53

Spenderade helgen i Jokkmokk med älsklingen ;D Det var superärligt att få slappna av, sova ut och bara ta det lugnt dagarna igenom!! Kändes som om det var evigheter sen.. har känt mig lite stressad och uppskruvad dom senaste dagarna. Så det var riktigt skönt att fara bort, även om det bara gällde några mil över en helg.

Har gjort något som enligt mig är helt galet och livsfarligt!! xD Åkt inlines! Jag som är som Bambi på hal is om jag åker skridskor, hojja..man kan ju undra varför jag ställde mig på ett par inlines?! :P Aja, det gick väl sådär tycker jag. Men jag ramlade bara en gång, så lite bra gick det nog ;)

Men jag tror inte att jag gör om det..än på ett tag iaf. Möjligtvis om jag får nån typisk-galen-karro-idé..xD


Nu längtar jag tills tisdag, ska få fara till sjukan då så att nån läkare kan kolla vad som är fel med min tå. Om den är bruten eller om det bara är nån spricka, eller om det är nå annat som är fel.

Har ju haft ont nu i 1½ månad mer eller mindre, den är typ dubbelt så stor som den andra tån. Så tja..svullen, lite blå och öm som fan. Ska bli skönt att få veta vad det är, även om dom kanske inte kan göra nå åt saken!


Nu ska jag lägga in lite låtar på mobilen, sen ducsha! Sen blir det väl lägga sig i soffan å må gott :)


Min älskade Micke<3<3<3 ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards