Karolina Nordholm

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Karolina - 3 februari 2010 21:36

Ja, då var dagen äntligen här :) Min och mickes 1-års dag!! Jag väcktes imorse med frukost på sängen :) supergulligt! Senare under dagen kom han med världens finaste ros, med en diamant-liknande sten som satt faststucken i mitten <3 så fin den var!!  Jag älskar dig!!!! <3

 

Dagen utöver det har varit bra, jag har då fått skratta idag på " jobbet " fy fan så söta tanter och gubbar det finns alltså, riktiga charmtroll!! :)

Imorgon kommer Åman!!! Nog för att hon drar med sig halva skolan och hade tänkt sig att jag ska hjälpa henne med lite arbeten =/ nåja, det är sånt man får stå ut med då och då :) Bra att hon kommer ialla fall.
Imorgon är det sista dagen på " jobbet " för den här veckan, vi är lediga på fredag för att det är Jokkmokks marknad - tjiihoo!!


Nu ska jag sitta här i min ensamhet och kika på gamla bilder som pappa rotat fram, från när jag var liten och lite övriga bilder jag aldrig sett :)

Sen blir det dushen och sängen. Börjar tidigt imorgon..



Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards