Karolina Nordholm

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Karolina - 6 februari 2010 20:06

Vi var och sprang på marknaden idag också med massa folk, och även om jag klätt mig ordentligt så frös jag som nå tok. Speciellt om fötterna. Mitt humör var ju kanske inte det bästa, hungrig, trött, frusen och ont i axlarna av någon skum anledning. Jag känner mig ganska förvånad över att jag inte skrek eller nästan mördade någon med mitt humör? hahah, nåja. Jag fattar inte varför, men jag är så galet seg, slö och trött. Gud vad jag längar efter sängen där jag ska krypa ner och somna och nästan aldrig vakna igen!!


Annars så..nä. Ingenting. Jo, jag köpte brända mandlar ^^ Mums. Träffade Mickes faster och dom fyra kusinerna idag, sist jag såg dom var nog under sommaren i Aras skulle jag tro.

Nu sitter jag här och funderar på vad man kan göra?? Åman pluggar, så jag funderar nästan på att gå & se melodifestivals-jippot på tv, det är ju i Övik :)


Utöver det så lyssnar jag på Eskobar - someone new <3<3 jag blir aldrig less den!! :D



Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards