Karolina Nordholm

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Karolina - 9 februari 2010 18:44

Börjar nästan fundera på om jag borde tas in på dårhus och få medicin!

Jag är LESS på VINTERN!! Jadå, helt rätt. Jag som är så vinterkär och avskyr värme vill för en gångs skull ha sommar. Jag är less på mörkret och på att solen nästan aldrig är framme, på att man alltid byltar på sig lager på lager med kläder för att inte frysa. Jag vill kunna gå ute utan allt för mycket på mig, ett linne och ett par byxor räcker bra, jag längtar efter att gå upp på Porjusberget mitt i natten & prata med Åman om livets alla för och nackdelar, jag längtar efter

"mötesplatsen" Och...åh gud vad jag längtar till sommaren helt plötsligt!!!

Bara för att jag just nu sitter och småfryser och är iskall om händerna & har lite småont i huvudet.


Jag längtar också tills imorgon, då kommer våran lärare Erika på besök för en mittbedömning av mig och Moa - Hoho, få se hur det går!

Jag trivs faktiskt bra där på Pionjären, inte minst för att man hela tiden får komplimanger av alla farbröder som är så gulliga och charmiga.
Man får som bra självkänsla, har hört flera gånger idag av en av dom att jag har så himla vackert leende och att jag alltid är glad. " Där kommer flickan med det vackra leendet" Hahaha, dom är så charmiga..jag har nog blivit kär *_*



Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards