Karolina Nordholm

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Karolina - 8 februari 2010 18:39

Alltså, jag fattar inte det här! Jag är hur trött och seg som helst. Vars kommer tröttheten ifrån egentligen? Jag kom hem strax före 4, fixade iordning fika och sen la jag mig i soffan för att se Top Model 7. Jag somnade, vaknade till och bestämde mig för att inte somna om igen för att jag ville se vem som skulle åka ut. Utan att jag ens märkte det så sov jag igen och vaknade av att pappa tittade på mig och ropade " hallå!! " Suck, sen somnade jag om igen!!! Det är så irriterande när man vill hålla sig vaken. Givetvis så missade jag vem som for...

Här sitter jag nu och har ångest över att mina brända mandlar som jag köpte på marknaden snart är slut. Jösses, jag kan verkligen gå över svag is för dom!!


Funderar på om jag ska gå ner och koka te och sen göra det mysigt i soffan, men jag tror nog jag sitter här ett tag till. Jag måste ju be pappa om hjälp med en grej, och går jag ner nu så blir det då inte gjort ikväll. Jag känner mig själv :)




Our imagination taking us to places

We´ve never been before

Take me in, let it out

You don´t even have to touch me

Baby just

.......Breath on me

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards