Karolina Nordholm

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Karolina - 1 juni 2010 16:57

Hjälp! Jag får panik! Det är snart skolavslutning, rättare sagt nästa vecka på fredag. Tiden bara flyger iväg, det går med vindens fart och det går alldeles för fort. Jag hinner inte med. Hela jag bara skriker stopp stopp stopp men det hjälper inte. Allt har sin gång och det är väl bara att acceptera.



Jag har förvånat mig själv idag!! Jag har suttit ute och solat i linne och badshorts!! Det är inte ofta det händer.. Det var jättesoligt, men lite kallt i luften men det gör inget för det var skönt ändå. Liiite färg kanske jag fick, om jag har tur.



Längtar tills imorgon, ska fara iväg med gänget till Boden och bada! Skönt som bara rackarn<3 Hoppas på  fint väder, det blir så mycket roligare då!



Matten är avslutad, Hemsjukvården och Vård & omsorgen också. Skönt!! Sovmorgon lite här och där, får sluta tidigare då och då, och vara ledig på onsdagarna som är kvar, dvs imorgon och nästa vecka. Gud så skönt!




Nu ska jag äta middag, sen ska jag och Moa ut och dra en Powewalk :) Funderar på att dra en sväng upp på porjusberget som uppvärmning ;)



Jag och Moa gick och sjöng på den här låten idag, så nu helt spontant fick jag för mig att lägga upp den. Texten tilltalar mig på nå sätt :)



Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards