Karolina Nordholm

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Karolina - 10 juni 2010 13:03

Jag fick bevis på det igår, våran gemensamma snurrighet uppenbarade sig! Jag kunde inte annat än att skratta åt min egen dumhet.

Nu var det så att tidigare under dagen hade vi varit och handlat, bland annat schampo. Av någon anledning så var det ingen av oss som tänkte på att bära upp det där schampot i badrummet som vi har på övervåningen. Så det blev stående nere i köket på diskbänken. Senare under kvällen när vi alla var i köket och plockade undan disken och lite andra saker så bad mamma mig om att ställa den där schampoflaskan i trappen så vi skulle komma ihåg att ta upp den senare under kvällen. Precis efter att hon hade sagt det så började hon prata med pappa om frysen, tror att det handlade om bröd till morgondagens frukost, om dom behövde nytt från frysen nere i källaren eller om det redan fanns uppe. Medans jag rörde mig mot trappen, och dessutom mot dörren till källaren som ligger åt samma håll så blandade jag mig i samtalet. Jag sa något om att dom inte behövde ta upp bröd för att det redan fanns i frysen i köket. Utan att jag tänkte på det så öppnade jag dörren till källaren och gick ner till frysen. Precis när jag öppnade locket för att lägga ner schampoflaskan kom jag på mig själv!

Hur bortblåst får man vara!! Det där var en typisk grej som bara pappa kan göra - ialla fall i det här huset. Mamma bara skrattade och tyckte att det märks nu ännu tydligare att vi är släkt!! Hmmm... galet värre!



Nu har jag delat med mig av det också. Nu är det dags att jag sätter igång med sminket. Hon som ska fixa mitt hår till balen kommer kl 14.00 och innan dess ska jag ha sminkat och ätit, jag har inte gjort något dera. Skynda skynda nu Karro!!




Puss & kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards