Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Tror stenhårt på att jag verkligen börjar bli gammal....

Av Karolina - 2 april 2012 20:12

Trots att jag bara är 18 så känns det som att jag är minst 65! Har haft smärtor i knäna nu i säkert 1 ½ vecka, inklusive i ena höftleden typ, lite svårt att beskriva vars - men lårbenshalsen/kulan kanske? Varje steg jag tar så känns det som att någon borrar en stor bracka kniv genom knäna och höften på mig, knäna är värst... Att powerwalka som jag kan tycka om att göra är bara att glömma, det går bara inte! Ikväll skulle jag ut och testa springa, försöka duger tänkte jag. En ganska dum idé med tanke på att bara gå vanligt tar ont! Vad tänkte jag med...?  Men det var så fint väder och jag kände att jag verkligen behövde få röra på mig, ta ut mig ordentligt. Det gick inte bra!! Jag stupade nästan i smärta när kniven kom borrandes genom knäna....

Det är inte kul att bli hindrad från det man vill göra, bara för att man har ont. Känns något surt... Snart tar jag nog och bokar en tid på vårdcentralen i Jokkmokk! Frågan är ju vad dom kan göra, har tappat förtroendet för dom nästan helt!   " ät alvedon, det går över "



Nå det blev en liten sväng på gymmet ialla fall! Men suget att träna försvann helt i samband med allt det här... Blev lite smått... ganska mycket putt!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards