Karolina Nordholm

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Karolina - 21 januari 2012 16:23

Lördag, det innebär att det är söndag imorgon, och söndag innebär att jag far till Gällivare! Och det innebär att jag blir borta fyra veckor, men är hemma på helgerna, nån enstaka helg i alla fall. Så jag bestämde mig för att ägna dagen åt att tvätta en massa kläder, städa rummet från golv till tak och bara rensa upp lite. För det behövdes - mitt rum såg ut som ett krigsfält, enligt mig i alla fall. Tyckte i alla fall att det kunde kännas skönt att städa, så när man sen kommer hem från Gällivare så vet man att det är rent och snyggt. Känns så mycket trevligare då :)


Nu ska jag snart ta fram en lämplig väska och börja slänga ner lite nödvändiga & onödvändiga grejer... Jag lyckas alltid packa ner sånt som jag egentligen inte behöver ha med mig. Straffet blir en väska som väger tuuuusen kilo. Mys. Jag lär mig aldrig.



Igårkväll var mina tjejer här, Sigrid och Hanna, ja och Jonas såklart :) Vi satt och drack kaffe och surrade om allt & inget. Bra avslut på en lugn fredagskväll tycker jag :)



Här kommer låten jag har gått och förälskat mig i!





Kan lika gärna slänga in en till låt medans jag ändå är igång... 

eller så slänger man in ett helt gäng på en gång..

.. dom här låtarna har jag nött senaste tiden..


 







Några fina


Hahah, precis när jag skulle lägga upp låten " flickan och kråkan " så kom jag på att jag inte visste vilket verision jag tyckte bäst om.. Den med måns zelmerlöw eller Timbuktu.. Världsproblem här alltså. Så jag lägger in båda :D

Lösning á la Karro!






FIN!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards