Karolina Nordholm

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Karolina - 28 januari 2012 21:56

Blev att åka hem från Gällivare i torsdags eftersom att jag var ledig fredagen, gode najs! For till jokkmokk, sov natten hos micke och var mest helt däckad, jag kände mig som en överkokt grönsak! Länge sedan jag var så trött både fysiskt och psykiskt.


Nå, på fredag kväll åkte jag hem till min underbara by



Har bara tagit det piano idag, tvättat ett gäng maskiner med tvätt så jag har kläder i gällivare town, bakat lite bröd och nu ikväll har jag sett hockey med min papi. Störtskön seger för Modo mot Växjö med 6 - 2, och nu är vi på slutspelsplats igen! Lovely det med!


Nu ska jag glo lite tv och vänta på att sista maskinen blir färdig så jag får hänga upp tvätten, sen ska jag kasta mig på spikmattan och vänta in Mr Blund! :)



Godkväll!


Hahahah! Har inga bra egna bilder på porjus just nu, så jag skulle söka lite på google. När jag skrollade ner bland alla bilder så dök det upp en bild på våran Bilbovovve (?) :)


Lillgubben på 58 kg, bärandes på sitt eget koppel i vanlig ordning!

Han ser bara för larvig ut   

           

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards