Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Jåra, men precis!

Av Karolina - 2 januari 2009 11:47

Brr..sitter här och fryser om händerna! typ..kallsvettas. Så obehagligt.

jaja, snart ska vi ta något att stoppa i magen sen ska vi fara till Dollars, sen bär det iväg hemmåt. Saknar min hund! Han har inte ätit ordentligt sen jag for...Knashund!

Jaja! nu skriver jag om allt och ingenting igen..typiskt mig!

Har kommit på en sak, jag är lite av en..funderare. Kan lägga mig på sängen eller bara slå mig ner på ett lugnt ställe, lyssna på bra musik & bara fundera över allt mellan himmel och jord. 

 Som när jag och Åman har varit ute och gått på nätterna, det har varit helt stjärnklart, så  jag har fått för mig att jag vill lägga mig ner å bara ligga och titta på stjärnorna. Hade nog gjort det om det inte varit så satans kallt i snön..

En annan sak som är så typiskt mig att göra är att sammla på mig små snuttar av låttexter, som jag tycker om.Dom kan få mig att uppleva massa minnen, beskriva hur jag känner mig, har känt mig, eller hur jag tycker och tänker, också om hur jag upplevde saker en gång i tiden.

Visst, det låter helt sjukt, men det är liskom..jag vet inte! Det finns inte ord för att förklara. Så, alltså, överallt där jag har varit framme kan man hitta små låttexter. Allt ifrån Msn till mina skricböcker i skolan! 



Things are changing
It seems strange and
I need to figure this out
You've got your life
I got mine
But you're all I cared about
Yesterday we were laughing
Today I'm left here asking
Where has all the time gone now
I'm left alone somehow
Growing up and getting older
I don't want to believe it's over
 
 
Moa

Moa

2 januari 2009 19:11

FIN BLOGG FINA FÄRGER....MVH Moa

http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

 
Björn

Björn

2 januari 2009 21:38

Fina blogg inlägg du skriver!!..

http://vuollerim.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards