Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

herre guuud!!..

Av Karolina - 7 januari 2009 17:22

Första skoldagen, piss!  Det var ganska kul ändå, träffa alla kompisar igen menar jag<3.

Suck, så typiskt mig. Jag dog när jag, Vilde och Ida var i matsalen och åt...Två hOSt människor var där ( förkortningens lillebror och ripan )  jag dog ju, satt och stirrade åt motsatta hållet, medans vilde satt och upplyste mig om ett en av dom satt och tittade på mig. Suck...fan så..jag vet inte, bara SUCK! Jag dog! På mitt sätt. Ni som känner mig vet vad jag menar.


Sen tillråga på allt så gick den ena, dvs förkortningens lillebror, förbi vårat bord..onödigt nära. Så jag gjorde en typisk " karromin" för att inte pipa eller något i den stilen, medans Vilde dog i skratt. Så snygg. NU ska jag vara tyst, det där var onödigt vetande!!

Sen på vägen tillbaka till skolan så mötte vi Madde, rusade mot henne och nästan hoppade på henne, allt för att säga att en viss "Örn" var i matsalen, då var det hennes tur att dö<3 :D.

jaja, det där var ju intressant, eller så inte!..har inte räknat med att alla ska förstå det här..så därför används smeknamnen, om nu någon vill klaga så får ni gå till Madde, det är hennes kärlek till fåglar som ställer till allt!

Då vet ni det också! Så den som nu läst igenom allt det här, har fått ta del av helt onödigt vetande. Men det är kul att skriva av sig så, ja. Vänj er!


Madde & Åman <3 jag älskar er!!


Tro nu inte att jag helt totaldissar er andra <3.

 
 
Madde

Madde

7 januari 2009 17:54

HAHHA, ja ÄÄÄÄÄLSKAR HACKSPETTAR :D

http://missairapaaj.blogspot.com

 
Ingen bild

Kajsa

7 januari 2009 18:48

Haha, skullle vilja se Vildes min!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards