Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Vännerna<3 Mitt allt

Av Karolina - 10 januari 2009 19:14

Nu skriver jag igen. Jag har fått bloggmani. Kan inte sluta skriva..vad är det som är så kul med att skriva egentligen? Jag vet faktiskt inte, men det känns bara skönt och roligt att få skriva av sig om en massa saker som allmänheten kan ta del av.

Jaja, nog om det. Har haft ett deeptalk med madde ikväll<3. Om vad tänker jag inte säga! Ni får väl använda eran fantasi om ni är nyfikna. Hjälp...gud vet vad ni kan komma fram till då?!

Har ganska tråkigt för tillfället så jag ska fördriva tiden genom att skriva lite om mina närmaste vänner. Om hur mycket dom betyder för mig <3.

jag kommer nog inte skriva om riktigt alla men men..<3 Dom som är närmast hjärtat iallafall. Jag hatar att bara skriva om några, alla betyder ju så mycket, men det hade blivit fullt här om jag skrivit om alla. Det lär nog ändå bli fullt...


Åman<3 - Älskar dig så otroligt mycket! Har inte ord nog för att beskriva hur mycket. Du är som en syster för mig, nej mer än så!

Jag kan lita på dig till 100%. Du har aldrig svikit mig och jag ska aldrig svika dig hjärtat. Du är mitt allt. Mina minnen med dig är odödliga.   " Gnista i tanken. BOMBOM"


Madde<3 - Älskar dig vännen, så jävla mycket. Åter igen, orden räcker inte till.  Alltid vi två mot världen och alla idioter i den. Inget får  komma emellan oss. Finns alltid här för dig. U & I 4-ever  <3. Min privata fågelskådare <3 .


Mini<3 - Du är en ängel! Om du bara visste hur mycket du har hjälpt mig, bara genom att finnas till<3. Vänner från barnsben - tills döden skiljer oss åt <3. Älskar dig gumman. Du vet det.


Vilde<3 - Det första jag såg av dig var en leende unge med lockigt hår som bara fan! Så stark du är, går mot strömmen och skiter i att alla går emot dig.

Du fyller dagen med glädje <3. Älskar dig.


Sofi<3 -  En människa som är mera öppen och godhjärtad än vad du är får man leta efter, hur man än letar så kommer man inte hitta någon som är lik dig. Du är unik vännen. Tack för att du finns där för mig och mina obetydliga små problem. Du kan lita på mig, U now that. Älskar dig<3.


Nzii<3 - Kommer inte att glömma våra djupa pratstunder på promenaderna på gympalektionerna. Inte heller vippbrädan i stallet. Du är en bra människa<3. Kom ihåg det.


Müsli<3 - Vad ska jag säga? Långa pratstunder med en vän med bra saker att säga som hjälper, en otrolig vän i vardagen. Du betyder massa <3
 

Gona<3 - Min blatte<3. Jag kommer alltid att vara din kurd. Damp på lektionerna med dig darl <3. Älskar dig


Nikke<3 -  Se på fan. Här får du vara med. Känn dig uppskattad! Du är som en lillebror för mig, du betyder. Man kan inte få en bättre lillebrorsa till sömntuta.


Det känns som om det här blev mycket, har inte ens skrivit om hälften än. Får fortsätta någon annan gång.

 
 
Ingen bild

Wilde

18 januari 2009 22:29

Vet du, det där var riktigt snyggt skrivet Carro! alla som läste det där borde bli lika rörda som jag... Minst! Du tar fram det bästa i dom alla! Och det är inte alltid lika lätt... Om jag hadde en blogg... Då skulle jag skriva nått lika snyggt om dig. Men det har jag inte. jag får väl ta det öga för öga..

Carro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards