Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Knasigt samtalsämne xP

Av Karolina - 7 maj 2009 17:16

Var och åt med Müsli idag :D. När vi gick tillbaka till skolan kom vi in på världens skummaste funderingar. Av någon anledning så började vi prata om att man måste vara otroligt klumpig åde när man är gravid. Man springer ju omkring med en stor tung mage som bara växer och växer i nio månader.

Vi började också fundera över om man kan ligga på mage och sova, jag tycker ju att man borde bli som en vippbräda och müsli konstaterade att man tekniskt sett borde mosa ungen. Snacka om att vi blev oroliga, eftersom att vi båda gärna sover på mage.

Vi blev ju ganska nyfikna angående det där, så vi frågade lite lärare osv. Svaren blev ju olika, men det var ganska så omöjligt.


Eftersom att vi är vi så spånade vi vidare i ämnet och kunde med enkelhet konstatera att det mest bara verkade innebära en massa problem.

Sofi anslöt sig till våran knasiga disskusion och vi satt där och räknade upp alla problem som vi kunde komma på! :P

- man kan inte sova på mage, ialla fall inte i slutet av graviditeten.

- man blir stor och klumpig

- det gör garanterat förbannat ont att föda ungen.

- man ska ju hitta nån att skaffa ungen med.

- och det största problemet, sa Sofi. Är ju tamefan själva ungen!! xD


Snacka om att vi är lite knasiga och svammliga, men vi bestämde att vi ska skaffa ungar ialla fall, även om det kanske gör ont och man inte kan sova på magen. För alla andra har ju gjort det, eller så kan man inte säga. Men hur många som helst har ju gått igenom det där, så varför ska vi inte göra det?!! Och ungar kan ju vara riktigt söta xD

Så nu jävlar ska vi bilda dagis tsm :P men inte riktigt ännu :) xD


Karro älskar återigen sin Micke<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards